alternative action, alternative thinking

Dear Brother | Johnnie Walker: Πως μια συγκινητική ιστορία ξεδιπλώνεται μέσα από μια εξαιρετική παραγωγή

516 0

 Από την Εριφύλη Τροιζή & τη Λυδία Ρακή ●

Τον τελευταίο μήνα του 2015 προβλήθηκε για πρώτη φορά η νέα διαφημιστική καμπάνια για το φημισμένο σκωτσέζικο ουίσκι, Johnnie Walker. Από τις πρώτες κιόλας μέρες της κυκλοφορίας της γνώρισε μεγάλη απήχηση, καθώς μέσα σε λίγες εβδομάδες ξεπέρασε τις τρεις εκατομμύρια προβολές στον ιστότοπο του YouTube.

Το παράδοξο, βέβαια, είναι πως η προαναφερθείσα διαφήμιση αποτελεί δημιούργημα δυο φοιτητών, και πολλά υποσχόμενων commercial director, από τη Γερμανία. Οι Dorian Lebherz και Daniel Titz πραγματοποίησαν μια διαφήμιση που θυμίζει κινηματογραφικό φιλμ μικρού μήκους, το οποίο εξυμνεί την αδελφική αγάπη και αφοσίωση και παράλληλα εστιάζει στη σημασία της τοπικής ταυτότητας.

Το φιλμ “Dear brother” ακολουθεί το ταξίδι δυο αδελφών στη γενέτειρά τους, Σκωτία, ενώ μια ποιητική φωνή διηγείται τις κοινές τους εμπειρίες και το βάθος των συναισθημάτων που έχουν ο ένας για τον άλλον, ανταλάσσοντας όρκους αδελφικής αγάπης όπως :

“When every place was fenceless and time was endless our ways were always the same”, “And promise me from heart to chest to never let your memories die, “I will always be alive and by your side in your mind”.

Περπατούν μέσα στο δάσος, το ποτάμι και τα βουνά, ενώ ο ένας εκ των δυο κρατά διαρκώς μαζί του ένα δέμα. Σε μια άλλη σκηνή, φτάνουν σε ένα ερειπωμένο σπίτι, μοιράζονται ένα μπουκάλι ουίσκι, Johnnie Walker και συνεχίζουν σε μια έρημη κορυφή με θέα τη θάλασσα. Στο σημείο εκείνο, αποκαλύπτεται ο πραγματικός ρόλος του ταξιδιού, καθώς το δέμα που κουβαλά ο ένας από τους δυο περιέχει το κουτί με τις στάχτες του αγαπημένου του αδελφού. Έπειτα τις σκορπίζει στον αέρα με δάκρυα στα μάτια, εμφανώς επηρεασμένος από τη συναισθηματική φόρτιση της στιγμής. Στην τελευταία σκηνή η κάμερα εστιάζει σε εκείνον, να διαβαίνει προφανώς το μονοπάτι της επιστροφής, την ίδια στιγμή που εμφανίζεται στην οθόνη το σλόγκαν του προϊόντος “Keep Walking”.

Οι σκηνοθέτες κατάφεραν να συνδέσουν τη συναισθηματική αφήγηση με τις κινηματογραφικές εικόνες. Το φιλμ ακολουθεί τα δυο αδέλφια στα μονοπάτια της νιότης τους, χρησιμοποιώντας εικόνες από τα ομιχλώση υψίπεδα της Σκωτίας, τις αινιγματικές και, παράλληλα, εμβληματικές εικόνες της φύσης. Τα καρέ εναλάσσονται διαρκώς. Η κάμερα εστιάζει σε κινήσεις και χειρονομίες που υποδηλώνουν τη θέρμη και την αθάνατη αδελφική αγάπη. Τα χρώματα που κυριαρχούν είναι σκοτεινά, οι σκηνοθέτες συνθέτουν την ατμόσφαιρα μέσα από διαβαθμίσεις του γκρι, γεγονός που πιθανώς σχετίζεται με την απουσία της ζωής. Θα μπορούσαμε να πούμε πως η διαδοχή των εικόνων είναι τέτοια που μας ωθεί να αφουγκραστούμε το τελευταίο πλάνο, στο οποίο αποκαλύπτεται ο θάνατος. Επιπλέον, η μουσική επένδυση σε συνδυασμό με το voice over ενισχύουν τη συναισθηματική φόρτιση του θεατή και τον προτρέπουν να ταυτιστεί με τα πρόσωπα του φιλμ. Συνολικά, η διαφήμιση μέσα σε μόλις ενενήντα δευτερόλεπτα σκιαγραφεί το δυνατό αδελφικό δεσμό και καταφέρνει χάρη στη δυναμική υποκριτική ικανότητα των πρωταγωνιστών να ριζώσει βαθιά στη μνήμη των θεατών.

Comment

Your email address will not be published.

Τα cookies μας βοηθούν να παρέχουμε τις υπηρεσίες μας. Χρησιμοποιώντας τις υπηρεσίες μας, συμφωνείτε με τη χρήση cookies εκ μέρους μας. πληροφορίες

Διαφημιστικά Μηνύματα και cookie DoubleClick DARTΤο cookie DoubleClick DART χρησιμοποιείται από την Google στις διαφημίσεις που προβάλλονται στους ιστότοπους των συνεργατών της, όπως σε ιστότοπους που προβάλλουν διαφημίσεις του AdSense ή συμμετέχουν σε πιστοποιημένα από την Google δίκτυα διαφημίσεων.Όταν οι χρήστες επισκέπτονται τον ιστότοπο alternactive.gr και βλέπουν ή κάνουν κλικ σε μια διαφήμιση, ενδέχεται να αποθηκευτεί ένα cookie στο πρόγραμμα περιήγησης του εν λόγω τελικού χρήστη. Τα δεδομένα που έχουν συλλεχθεί από αυτά τα cookie θα χρησιμοποιηθούν προκειμένου να βοηθήσουν στην καλύτερη προβολή και διαχείριση των διαφημίσεων στον(στους) ιστότοπο(-ους) του εκδότη και στον ιστό.

Close