alternative action, alternative thinking

Οι ταινίες της εβδομάδας [ 14-20 Ιανουαρίου ] από τον Ευριπίδη Ταρασίδη | Cinema

425 0

Του Ευριπίδη Ταρασίδη ●

Τι θα δούμε, που θα το δούμε, με ποιον θα πάμε, πως θα πάμε, τι θα φάμε, τα θα πιούμε και αν θα δούμε; Ε δεν θα τα απαντήσω όλα. Θα σας πω μόνο δυο τρια πραματάκια για το τι παίζεται αυτή τη βδομάδα στις αίθουσες!

Δεσμοί Αίματος/ Rams


Σκηνοθεσία: Γκρίμουρ Χακόναρσον
Πρωταγωνιστούν: Σίγκουρντουρ Σιγκουργιόνσον, Θεοντόρ Γιούλιουσον, Σαρλότ Μπέβινγκ, Γιον Μπενενύσον,
Διάρκεια: 93 λεπτά
Το ξερό το κεφάλι του ανθρώπου δεν μπορεί να το αλλάξεις με τίποτα. Είτε είσαι στο Παρίσι είτε σε αγροτική περιοχή στην Ισλανδία. Εκεί που δυο αδέρφια, μοιράζονται την ίδια φάρμα, τον ίδιο αέρα, το ίδιο αίμα μα δεν ανταλλάσουν ούτε μισή καλημέρα. Όλα αυτά μέχρι που μία επιδημία σκοτώνει τα πρόβατα των γειτόνων, οι δυο άσπονδοι εχθροί, ενώνουν τις δυνάμεις του και αντιμετωπίζουν αυτό που έρχεται να επιβληθεί από τη φύση. Κομψοτέχνημα, με θανατερό χιούμορ, βρυχάται από την απομονωμένη Ισλανδία και δομεί ένα αναπάντεχο αριστούργημα που πήρε με το σπαθί τον Χρυσό Αλέξανδρο στο φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης.
Βαθμολογία: ****

Το μυστικό στα μάτια της/ Secret in their Eyes


Σκηνοθεσία: Μπίλι Ρέι
Πρωταγωνιστούν: Τσιουετέλ Ετζιοφορ, Νικόλ Κίντμαν, Τζούλια Ρόμπερτς, Ντιν Νόρις, Aλφρεντ Μολίνα, Τζο Κόουλ, Ζόι Γκρέιαμ
Διάρκεια: 111 λεπτά
Όχι φίλε αμερικάνε. Δεν θα παίρνεις έτοιμες ταινίες που γυρίστηκαν με αίμα και ιδρώτα, θα τις πλασάρεις σαν δικές σου, θα τις διαλύσεις και θα περιμένεις να την αναλύσω σε βάθος. Όχι. Θα σε θάψω. Και θα προτείνω να δείτε το αυθεντικό φιλμ με τον ίδιο τίτλο που κατάφερε να κερδίσει το όσκαρ καλύτερης ξενόγλωσσης ταινίας.
Βαθμολογία: *

Νοτιάς

notias
Σκηνοθεσία: Τάσος Μπουλμέτης
Πρωταγωνιστούν: Γιάννης Νιάρρος, Μελισσάνθη Μάχουτ, Xαρά Μάτα Γιαννάτου, Θέμης Πάνου, Μαρία Καλλιμάνη, Ταξιάρχης Χάνος, Αργύρης Ξάφης, Ερρίκος Λίτσης, Ομηρος Πουλάκης
Διάρκεια: 99 λεπτά

Δεκατρία χρόνια μετά την Πολίτικη Κουζίνα, ο Μπουλμέτης επιστρέφει με τον ίδιο ενθουσιασμό, το ίδιο πάθος και την ίδια γλυκύτητα που προσέγγιση και την πρώτη του ταινία-φαινόμενο. Νοσταλγική, ερωτική, ίσως και αυταναφορική, η ταινία κινείται σε προσωποκεντρική τροχιά και μετατρέπει όπως και ο πρωταγωνιστής, τα ερωτικά σκιρτήματα, σε ταινία. Πανέμορφη οπτικά, δουλεμένη μέχρι το τέλος της, εναλλάσσεται συναισθηματικά από το δράμα στην κωμωδία και λέει εύκολα αυτό που θέλει να πει. Αυτές τις δουλείες χρειάζεται το ελληνικό σινεμά για να ανασάνει. Μακριά από σοβαροφάνειες, από δήθεν διδακτισμούς, ουσιαστικές ταινίες, που τις βλέπεις με την καρδιά! Εύγε!
Βαθμολογία: ****

Comment

Your email address will not be published.